<3

Som kärlek e kärlek är du mitt enda hjärta

baby du suddar bort min grova smärta

du suddar mina tårar, du sänker min skit

o nu när jag tänker vill jag ha dig i mitt liv


har aldrig tvekat, men nu är jag säker

jag vet vad jag känner, o skriver nu därför

du får lova mig en sak, vi ska aldrig tro på rykten

jag snackar bara sanning jag e nyktrare än nykter


Idag hade jag studiedag, soft som fan. Men har lite feber, men jag åkte iallafall till Masmo. När jag kom dit så skulle Alex iväg på piss, så jag fick vänta hemma hos Alex med Victor. Medans Victor satt och nördade WOW så kollade jag på tv. Sen kom Alex, så låtsasslogs vi i soffan.. HAHA! Eller, typ något sånt. Jag slogs på riktigt. Sen myste vi i hans säng, och så hör man från datorn "SLUTA SNUSKA ER!" Hahahahahaha! Sen skulle Victor möta sin tjej, så då drog jag också hem. Sen så har den där klamydiatanten ringt också, jag svarade och sa att jag ska på drop-in på umot i Solna, då sa hon att det var bra och att jag skulle ringa henne när jag vart där. Sen har jag inte gjort mycket mer, gråtit.. haha. Jag vet inte varför.. vart nojig hela dagen idag. Sen har jag massa andra tankar och funderingar som egentligen inte borde få tänkas och funderas på, men jag är som jag är och gör det jag inte borde. Imorgon är det praktik, sug på det! Jag orkar inte byta blöjor hela dagarna.. Men jag måste. Snart är det helg, tur det iallafall. Nu ska jag faktiskt sova.

Alla läsare, ni får ha en fortsatt trevlig kväll och natt.
Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0