att en fis kan vara så kul

Kom nyss hem typ, sjukt bra film & så var jag ju där med sjukt bra människor.
Vi grät lite ibland, skrattade också.. en hel del. Precis när jag börjar gråta som mest så är det någon som släpper sig så det ekar i hela biosalongen. ALLA, jag menar verkligen ALLA i den salongen började asgarva! Sen var vi fyra nästan sist ut. Vi grät som inihelvete på slutet. Rätt sorgligt, men kul. HAHA. Jag grät för att Emelie grät, och Anna grät för att jag grät och Josse grät för filmen. Sen letade vi toalett, vi hittade den och gjorde det vi ska och åkte sedan hem.

Ska inte göra mycket ikväll, bara ta det lugnt. Jag har migrän, gör sjukt ont. Ska ta en alvedon tror jag och se film.

Kanske skriver mera sen, vi får se.
Annars hörs vi imorgon.
Kram på er allesammans!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0