das Mädchen, hat alles, was

Jag är inte perfekt, jag är långt från att vara det. Fast, finns det ens någon som är perfekt? Nej jag tror inte det. Jag stör mig på småtjejer som säger att dom är feta och måste banta, och där kommer jag som väger säkert 20 kilo mer än dom. Snälla människor, väx upp & skaffa lite hjärna. Ju mer ni bantar, destu mer går ni upp i vikt. Ät mat och träna! Jag har inte dåligt självförtroende, men jag verkligen verkligen hatar människor som inte ens har fett på kroppen säger att dom måste banta. Taskig barndom eller? Man kan ju nästan tro det. Nej hörni tjejer, killar gillar inte äckligt smala tjejer, killar gillar inte tjejer som säger att man är fet och ful. Killar, dom vill ha tjejer som har lite man kan ta i, tjejer som inte är överdrivet fåfänga. Inse det idag, inte imorgon.

Idag skolkade jag från skolan typ, kände mig allmänt deprimerad och orkade inte. Stannade hemma och mamma ringde skolan och sa att jag var sjuk. Hade lite feber, men inte så mycket. Sen vid 15:00 åkte jag och mamma till ungdomsmottagningen och kollade upp allting. Dom ska höra av sig om en vecka om det är något som inte stämmer. Sen åket vill tillbaka till Solna och handlade. Multivitaminjuice, MUMS! Och skinkost. God kvällsfika blire.

Imorgon ska jag till skolan, sen efter tror jag nog att det blir att åka hem. Vill nog vara hemma i helgen, orkar inte åka någonstans. Den som vill träffa mig (Alex) får faktiskt komma till mig då.

Jag fyller år om två veckor, woho! Jag ska ha glass med chocklad&banansås, bananmuffins och kaffe då. Sen kommer förmodligen mina mostrar och min bonusmamma och grattar mig på lördagen.

Nu ska jag lyssna på musik och lära mig ännu mer tyska.
Skriver kanske senare, kram sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0