Du bist mein Herz, Du bist meine ganze Welt <3

Du är mitt hjärta, du är hela min värld.

Kom nyss hem, nu ska jag bara ta det lugnt. Och det är så störande, är så jävla nojig för imorgon. Tänk om Alex aldrig mer vill träffa mig om det så som jag tror att det är. FAN FAN FAN! Men den risken får jag väl ta, antar jag? Men oj vad jag kommer bli ledsen om han väljer att inte vilja träffa mig mer. Menmen, sånt är livet. Kärlek håller inte, eller?

Det som är störande med mig, det är väl att när jag blir kär då blir jag ordentligt kär. Då kan jag inte släppa den människan bara sådär. Nej, jag vill att det ska vara seriöst, jag vill att det ska förbli ett långt förhållande. Men, ja.. om det nu kommer bli ett förhållande mellan mig och Alex. I don't know. Men man kan väl alltid hoppas?

Nu ska jag göra smörgåsar och väntelivänta på mamsimulingen. Hoppas hon gör en god middag idag, känner för god mat idag. Haha. Men hon gör alltid god mat, men ibland gör hon mat man inte vill ha.

Skriver nog mer senare, om jag orkar.
Kram på er allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0