Du måste rycka tag i ditt liv! Vilket liv?

Har sovit 14 timmar, men jag är fortfarande jättetrött! Hur går det till, någon som vet det ens? Men iallafall, när jag vaknade imorse och ville ha en "stadig" frukost. Mackor med skinost och o'boy, är det inte själva fan då att det inte finns några mjuka mackor?? Igår fanns det ju massor med mjuka mackor. Mammas eller Björns fel om jag kommer vara sur idag. Så jag fick dricka o'boy bara. Men det duger, antar jag. Jag vill sova mer, jag orkar inte praktiken. Men jag måste.

Idag är det dessutom bara nio dagar kvar tills jag fyller år. Hoppas jag får det jag vill ha, en dvd, en termosmugg, pengar & en tröja. Men vi får se.

Nu ska jag klä på mig, fixa mig och sen kila iväg till bussen och sen åka till stationen och ta pendeltåget till Sollentuna, och därifrån till praktiken. Jag hatar vädret, så det tar ungefär 30 minuter för mig att gå dit, bara för att det är så kallt.

Jag kommer kanske skriva när jag kommer hem.
Vi får se, jag kanske somnar tidigt idag med.
Men OM INTE, så hörs vi imorgon.
Kram på er alla läsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0