fiskbullar är allas favorit

Ingen middag får jag heller.
Aja, jag behöver ändå banta några hundra kilo, så det gör inte så mycket att jag inte får någon mat. Jag kom på en sak faktiskt, om jag var rik så skulle jag leva på sushi och bär med mjölk. Fett gott ju! Jag älskar sushi, jag älskar bär med mjölk. Finns en enda sak jag älskar mer, och det är ju Alex. Men han får jag inte äta, för då blir hans mamma och pappa arga. Förmodar jag? Men åh! Jag önskar att jag var rik, då kunde jag köpa en egen sushikock. Madonna har ju en. Så orättvisst! Men jag ska sjunga varje dag nu till jag blir typ, 20 år kanske. Då är jag nog bättre än henne.

Nu blev jag sugen på fiskbullar. Men ja, jag vet att jag är jätteäcklig! Men kan jag rå för att jag tycker fiskbullar är gott? Nej precis. Och jag vet att dom flesta gillar fiskbullar, bara att dom inte vågar säga det. GRUPPTRYCKSVARNING! Jag kommer ihåg när jag var typ 10 år, jag älskade fiskbullar men jag låtsades hata det för alla min kompisar gjorde det. Men det skulle dock inte förvåna mig om dom gick hem sen och ville äta fiskbullar. Men ja, helt seriöst! Jag tror ingen hatar fiskbullar, fiskbullar är ju gott! Jag är helt störd, på riktigt. Sitter här och snackar fiskbullar. Jag är född konstig. Och min storebror brukade säga att jag var adopterad, nu vet jag att han ljög.

Så allihopa! Vad händer ikväll då? Jag ska inte göra ett bajs iallafall. Softa i sängen med mina fiskbullar och se på TV, antagligen. Sakna Alex lite mer, sjunga lite till. Så blir nog min kväll. Men, ja.. jag kommer förmodligen skriva mer här senare. Om jag nu inte somnar när jag softar i sängen. Men annars hörs ju vi imorgon, och då är det Torsdag och EXAKT två veckor kvar tills jag blir 17 år. Jag är en stor flicka nu, känns rätt gammalt att säga så. Jag vill faktiskt gå tillbaka i tiden och vara 5 år igen. När jag var 5 år så ringde ingen psykstörd klamydiatant till mig hela tiden, jag hade flera pojkvänner & jag blev inte ledsen när någon av dom hittade en annan, jag var mammas flicka och hon var aldrig sur på mig. Men på ett sätt så är det skönt att jag är 17 snart, för om 1 år och femton dagar fyller jag arton. Det menas, jag får ta körkort, jag får gå på krogen och jag får göra massa saker jag inte får göra nu.. men som jag faktiskt gör ibland iallafall. Men nästa år behöver jag inte smyga med det. Bra va?

Jag ska inte skriva mer nu.
Jag skriver kanske sen.
Kram sålänge allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0