full rulle

Det har vart full rulle hela dagen idag. Vid 13:00 åkte jag, mamma & Björn först till Erikshjälpen i Spånga. Jag hittade ett jättegulligt linne, så jag köpte det. Sen åkte vi vidare till Läkarmissionen i Vinsta, där hittade jag en ursöt kjol & då köpte jag den med. Sen åkte vi till Coop i Bromma och handlade, sen åkte vi till ett ställe för att rasta Neo och till sist åkte vi till en thairesturang och köpte med oss mat hem. Gott vare! Sen bestämde jag & Tommy att vi skulle ses, det blev en promenad. Två varv runt stationen. Söt är han, jag ska ha honom! Han ska bli min min min!

Nu ska jag tjocka mig framför TV'n. Sen ska jag sova.
Förlåt för det korta inlägget, men jag har inte så mycket att skriva liksom.
Kram på er alla läsare, & ha en fortsatt trevlig alla hjärtans dag.. kväll?
Aja, hejdå. Godnatt. Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0