Godmorgon

Mår bajs idag pågrundav en sak.
Sen mår jag bra för att det är över nu.
Seriöst, hur fan kan du haft känslor för mig?
Det går inte ihop, om du skäms över mig..
Ofta man har känslor för någon man skäms över?
Jag är iallafall lättad att det inte blev mer mellan oss,
för jag visste att det skulle sluta såhär iallfall.
Du är sån, du är oseriös i allt. En player.
Tack och hej!

Jag har precis ätit frukost, jag ska nog ta en dusch strax och sen är det nog tid för att åka till kista med Emelie, Anna & Emelies kompis. Vi ska ju gå på bio, jag hoppas filmen är bra som alla säger. Annars blir jag sur.

Men nu gott folk, ska jag duscha.
Ha en underbar dag/kväll.
Jag skriver senare tror jag.
Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Vivi

Hej hjärtat! Vad fan säger du? Skämdes han över dig? Varför då? Hur känns det förreten, på riktigt? Kraaam // Vivi

2009-02-08 @ 09:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0