Hej igen allihopa!

Nu vet jag vad den där snygge killen heter! Han heter Fredrik Hebrand. *Lägger det på minnet*
Jag har sjungit hela kvällen nästan, tog en liten paus när det var melodifestivalen.
Jag har tänkt på en sak, melodifestivalen blir dåligare & dåligare för varje år som går. Trist faktiskt. Precis som man blir fulare & fulare för varje år som går också. Jag ska lägga in en bild snart där ni får se hur jag förändrats utseendemässigt på BARA ETT ÅR! Det är helt sjukt. jag var mycket sötare när jag var 14-15 år.

Till melodifestivalen åt jag, mamma & Björn varma baguetteskivor & räkor. Efter det blev det rabarberspaj med vaniljsås. Så himla gott! Mysigt var det iallafall. Men jag dog verkligen där framför TV'n. Så dåliga bidrag. Tråkigt!

Nu får ni bilden.



den som inte ser skillnad, dom är ju blinda.
haha. ser ni?
 2008 - var jag mycket rundare om kinderna, hade ljusare hår, hade mer smink (mer mascara, foundation & puder) + att jag hade pojkvän.

2009 - rundare överallt förutom kinderna, mindre smink, mörkare hår & jag har ingen pojkvän.
det är fan sant, man blir fulare med åren.

Nu kom mamma & Björn hem, dom har vart ute med Voffen.
Sen ska jag nog krypa ner i sängen & se på film.
Puss & kram på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0