HIGH SCHOOL MUSICAL

Bra Bättre BÄST! Jag blev kär direkt, & som alltid när man går på en musikal så önskar man att man var någon i musikalen. Och sen när man kommer hem sjunger man & dansar framför spegeln. Man blir så fånig. Sen, visst jag kollade på musikalen & vad som hände. Men när den snyggaste killen jag någonsin sett var på scen, då hade jag bara ögon för honom. Nu minns jag inte hans namn, men SNYGG det var han. Han var så snygg att man nästan vill gråta nu för att man aldrig någonsin kommer få se honom igen, förutom på bild. Fan. Hahahaha. Men han var så snygg. Dog nästan. Musiken var bra, men engelska texterna är bättre iallafall. Jag har Bop To The Top i huvudet. Sitter och sjunger på den, har jag gjorde sen jag kom hem. Mysigt ändå, att få en bra låt i huvudet.

Efter musikalen gick jag & mamma till Pizza Hut och åt. Gott var det. Jag tjatade ut om den snygge killen på scenen. Jag ska ta reda på vad han heter så fort Björn läst klart programmet. Ikväll ska vi äta paj, rabarberpaj tror jag.. med vaniljsås. Mums på det!

Jag längtar till Påsklovet, verkligen verkligen längtar jättejättejättemycket. Jag ska träffa Pontus då! YAY! Och för alla i min släkt/familj.. inte min kusin Pontus.. utan en annan Pontus, som är lika gammal som min. Grrrr på han! Gullunge är han.

På måndag börjar skolan igen, fan. Jag vill inte. Alla & allting har blivit så drygt. Jag hatar det. Jag ska nog söka ett annat gymnasium till i höst. Eller, jag vet inte. Det enda jag ser fram emot nästa vecka är torsdag. För då ska jag äntligen pierca mig. Sen är det bara 5 veckor (?) kvar till Påsklovet och Pontus. Fett härligt.

Nu ska jag hjälpa mamma med maten & tjata mer om den snygge killen i musikalen.
Ha en bra kväll allesammans. kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0