Home @

Hemma nu, skönt som fan för jag är trött. Men det har vart rätt mysigt på praktiken. Jag har blivit en snitsare på att byta blöjor, det är ju bra.. det tog hundra år för typ några veckor sedan. Nu tar det en sekund känns det som. Världens sötaste Hilma var übersöt idag. Hon sa jätteofta "Hima kama Ula", som då betyder Hilma krama Julia. Så fick jag massa kramar och pussar.

Imorgon fyller jag år, härligt. Rill lovade att vara snäll mot mig, hoppas han är det då. Emelie ska på Håkan, orättvist! Jag vill ju också se snyggaste Håkan. Menmen, får vänta och se om han kommer till Allsång på Skansen. Då ska jag dit!

Nu ska jag äta en smörgås & sen gå och sova någon timme.
Kram på er allihopa.

Ni får dessutom några bilder från praktiken.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0