I don't shine if you don't shine.

Städdag idag. Jag blev nyss klar med mitt rum, skööönt! Ska ner och köpa en latte på Espresso House tror jag. Ska fråga mor min om en liten slant. Mamma har bakat idag, kanelbullar & vaniljbullar. Dom ska vi ha på lördag, då ska jag ha ett litet kalas här. Mina mostrar kommer, och min bonusmamma Vivi. Ska bli kul och träffa dom. På torsdag fyller jag år, då ska mamma bjuda mig på sushibuffé. Jag älskar sushi! Och imorgon har jag namnsdag.

Min systerson Hampus fyller 10 år idag också, grattis på dig sötunge! Tiden går fort, känns som det var igår han föddes liksom. Men han är stor pojke nu. Grattis iallafall, om du nu läser min blogg. Ha Ha!



Jag & Neo, min solstråle!
I don't shine if you don't shine.

Nu skall jag ner till centrum.
Kram på er allihopa!
Jag skriver nog senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0