Idag

Dryg drygare drygast. Fan vilken seg & tråkig dag, Vill bara gråta, men jag har ingenting att gråta för.
Det blev ingen piercing igår eftersom East Street är jättehårda. Jag & mamma har ju inte samma efternamn, så mamma blev tvungen att ringa skattemyndigheterna idag & be om att få ett papper där det står att mamma är min vårdnadshavare och mamma. Skumt! Men pappret kommer troligtvis på tisdag, så jag ska pierca mig nästa vecka på torsdag. Jag hatar idag. Jag har tråkigt tråkigt tråkigt. Jag är sjuk, det suger. Jag vill festa, träffa människor som man känner och inte känner. Sportlovet 2009 kan suga en getpung!  Bokstavligen.

Jag får hoppas på att påsklovet blir mycket mycket bättre. Jag har bestämt mig för att det ska bli det också. Dagen blir ju vad man gör den till. Men jag är dålig på att göra mina dagar ensam, jag behöver någon som kan göra min dag tillsammans med mig. Men ingen har ju tid för mig, eller? Tror inte det. Fan. Jag hatar idag. Jag hatar sportlovet 2009.

Känns det konstigt för er att jag skriver mer än vanligt nu? Jag har ju inte haft lust att skriva så mycket nu i några dagar. Kan vara för att sportlovet 2009 kan suga en stor snopp? Men fan, fan, fan & ännu mera fan. Jag vill göra något!

Nej, nu ska jag väl vänta på min mamma så jag kan få pengar och gå och köpa grönsaker och dipp. Jag ska bli nyttig och gå ner flera kilo till påsklovet. Jag ska börja promenera/jogga innan skolan också. Fast, vi får se hur det blir med den saken. Kommer nog inte orka, men man vet aldrig. Man vet aldrig med Julia.

Men jag hoppas ni haft ett bra sportlov iallafall.
Ha en underbar kväll, kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0