Igår + Idag

Igår efter skolan följde den snygge REFISkillen Rikard med mig hem. HÖHÖHÖ! Vi kollade på The Guru. Väldigt intressant faktiskt, med att vi kollade på filmen och kommenterade allt och alla. Men hela tiden kom vi in på hur sexig jag är, hur sexig rumpa jag har, hur sexiga läppar jag har, hur stora bröst jag har och hur söt jag är. Allt jag gjorde var att skratta. Jag är inte van att få komplimanger för ett shit. Men kul att jag hittade denna pojke då, som ger mig det hela tiden. Men hur som haver, vi kollade iallafall på filmen & sen efter filmen låg/satt vi i sängen och samtalade om allting, men om hur sexig jag är och hur mongo han är.

Jag vet inte vad han har gjort med lilla mig, tänker på honom hela tiden iallafall. Är jag kanske förälskad? Jag dör om det är så. Jag tror inte jag orkar. Även fast jag märkt att han inte är som alla andra. Men ja, vi får se hur det går. Men jag vet att en dag kommer jag tillhöra honom. Känns ju tryggt. Mysig är han iallafall, och det är det jag behöver.

Idag ska jag till praktiken, sitter här med Håkan Hellström i öronen. Jag är så avundsjuk på Emelie för att hon ska åka och se honom på torsdag, då det förövrigt också är min födelsedag. Jag sitter här med en tallrik risgrynsgröt också. Det är gott. Med jordgubbssylt på. JAG ÄLSKAR'T! Egentligen har jag ingen lust med praktiken idag, men jag måste. Tyvärr. Jag måste sminka mig också, så jag tror jag slutar skriva nu för att jag ska kunna hinna med saker.

Men jag kanske skriver senare, vem vet?
Ha en underbar dag allihopa, kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0