kär på bussen.

Bäst dag igen! Träffade en REFIS kille på lunchen, bara några minuter men iallafall. Han var väl fin. Hade så grymt kul idag, vi tränade på.. jag vet inte vad det heter. Men att man ska hoppa och slå i med båda fötterna. Det gick inte så bra för mig. Sen på bussen hem blev jag & Emelie kär i VÄRLDENS SNYGGASTE KILLE! Dessutom log han åt oss när jag vinkade. Jag skulle ha bett om hans nummer. Emelie! Han kommer vara fast i min hjärna hur länge somhelst också. Shit, kan inte sluta tänka på honom. Så grymt snygg! Och världens finaste leende. Sen gick vi till biblioteket och lånade böcker. Sen satte vi oss i trappen idag igen och kollade på människor. Sen kom min mamma mitt i allt och då lämnade jag mina kära vänner och gick med henne till ICA. Jag fick godis, chips/ostbollar och läsk. Mums på det! Och snart ska vi äta klyftpotatis och lövbiff. Mums på det också! Let's Dance äre idag också. Men jag vet inte om jag vill se på det. Känner mig så äckligt jävla trött, så jag kommer nog somna. Kom på en sak, det är Fredagen Den 13e, läääskigt!

Nyss sa min mamma att hon ska köpa en Apple Sourz till mig när vi åker på kryssning.
Sen vet inte jag om jag riktigt vågar åka, eftersom jag läst klart Det som inte kunde ske.
Sorglig bok det. Lånade förresten en annan bok om Estoniakatastrofen idag.

Men nu ska jag äta, men vem vet? Det kanske blir ett inlägg senare.
Kram sålänge iallafall alla läsare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0