lycklig dag

Idag har jag fått skrattattacker lite hej vilt. Men det blir alla glada utav, så det gör ingenting. Skolan var iallafall toppen. Brukar en iochförsig vara, för Anna & Emelie gör mina dagar. Blev utslängd från engelskan, BARA för att jag inte hade mina böcker med mig. Frånvaro på mig där. Sen sprang jag, Emelie och Anna för att hinna med bussen, vi kom typ 10 minuter innan bussen skulle gå.. såååå ovärt men ändå så värt. Motion behövs. Vi åkte till Solna Centrum, och lilla söta Anna var snäll och bjöd på läsk. Sen skulle Emelie röka. Sen gick vi då in på biblioteket för att låna en bok om Donald Winnicott. Jag och Emelie lät Anna sköta det, och vi skrev en varsin dikt som ska hängas upp i biblioteket. För det fick vi ett varsitt litet chokladhjärta. Gott vare! Sen gick vi till en butik med massa tvålar, parfymer och sånt. Sen luktade jag & Emelie jordgubbe. Så satte vi oss i den stora trappan och snackade, planerade vad vi ska göra i sommar. Vi ska gå på grönan, skansen + allsång, bada näck på natten, picknick + bad + sol i Solna, festa & kanske kanske göra en impulsresa till Göteborg och gå på Liseberg, åka till mitt land och bo i friggeboden & åka till Annas land och bada i hennes pool och åka till Nynäshamn och bada och kolla på snygga människor där. Längtar till sommaren såååååååå jävla mycket nu! Det här ska bli den bästa sommaren någonsin! Sen pratade vi om annat. HELMYSIGT! Sen hittade jag Emelies kille, först ville jag behålla honom men jag gav honom till Emelie sen. Känner mig snäll. Sen bar det av hemåt. Men vi ska gå till centrum imorgon också. Ska bli kul. Det ser jag fram emot.

Nu ska jag vänta på mamma.
För jag vill ha godis.
Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄLSKAR ATT DU ÄR SÅ BRA

2009-02-12 @ 18:51:55
Postat av: Anonym

ÄLSKAR ATT DU ÄR SÅ BRA

2009-02-12 @ 18:52:21
Postat av: Helena

det bor inte så mycket snygga människor i nynäshamn, jag har spanat hela mitt liv varje sommar. haha.

2009-02-12 @ 22:03:02
URL: http://pernehagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0