Mätt i magen

Nu är jag otroligt mätt i magen, ätit för mycket tror jag. Grillbiff med pommes, beasås & tsatsiki till det. Och coca cola såklart. Eftersom mamma fyllde år så fick hon en drink, en jättedrink. Den smakade inte alls gott. Till efterrätt åt jag camembert med glass och varm hjortronsylt & drack kaffe. Sen höll jag på att spricka. Mysigt var det iallafall, Lena min moster var med oss och åt. Så nu är jag verkligen proppmätt.

Imorgon då, studiedag. SOVA! Fan vad skönt det ska bli. Sen på Onsdag är det praktik som gäller och på Torsdag ska jag till umot, fyfan vad nervös jag är. Vill verkligen inte, men jag måste. Och det är lika bra att få det överstökat. Sen i helgen blir det väl att åka till Alex. Jag hoppas på det iallafall.

Nu ska jag faktiskt ta en lång, efterlängtad och härlig dusch.
Känner att jag luktar turksvett.. det stinker verkligen turksvett i våran hiss. Tack vare Björn.
Inte för att jag har något emot turkar, men seriöst. Ni stinker?

Ni får några bilder också.



1a bilden - Min grillbiff
2a bilden - Mammas jättedrink
3e bilden - Camembert
4e bilden - Födelsedagsdamen
5e bilden - Moster & Mamma

För er som inte fattar hur ni ska få se bilderna i större format, klicka på bilden ni vill se.
Alla läsare, jag skriver nog antagligen senare igen.
Men nu ska jag gå och duscha.
Ha det så bra, sålänge.
Kram på er.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0