men jag älskar dig ändå, idiot.

Jag kom nyss på att jag inte kan sluta tänka på Alex.
Det gör inte så mycket iochförsig. Men, du är en idiot baby!

Idag är det skola, YAY! Ska snart ner till bussen och möta mina livglädjar, Anna & Emelie. Dom kan ge mig råd om hur ovh vad jag ska göra med människan jag faktiskt älskar. Så jävla mycket. Rätt jobbigt. Men han är söt, faktiskt.

Idag ska jag ha min nya kjol & mitt nya linne på mig. Får se hur många som kommer glo på mig. Men jag tycker iallafall att kjolen är söt, jättesöt. Jag har precis druckit frukost också, juice. Jag orkade inte göra risgrynsgröt. Jag får göra det när jag kommer hem sen, fast jag kommer väl somna på direkten när jag kommer hem. Som varje Måndag.

Jag har namnsdag idag också.
Och om 3 dagar fyller jag år.

Nu ska jag inte skriva mer, för jag måste sminka mig lite.
Men ha en underbar dag alla läsare, jag skriver senare.
Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0