mitt hjärta är ditt att förstöra

Om jag ska vara ärlig, så tror jag nog att jag vart kär i Alex sen jag träffade honom den där våren 2007. Visst, det är konstigt.. för jag har haft 2 seriösa förhållanden medans. Men när jag tänker efter så är det så, att jag vart kär i honom sedan 2007. Jag känner mig så sjukt jävla förälskad. Jag saknar honom när jag inte är med honom. Hela jag blir darrig när jag är med honom, han är så jävla fin också. På utsidan och på insidan. Jag älskar honom, faktiskt.

Men ja, nu till andra saker. Jag lyssnar på musik just nu, min mamma fyller år så Björn ska bjuda mig och henne på Ekens krog. Mysigt! Jag har köpt M&M till mamma. Hoppas hon blir glad för den påsen.  Jag får väl ta och klä upp mig lite, eller något. Ikväll/Inatt blir det att sitta uppe. Studiedag imorgon! Sen på fredag eller lördag ska Emelie kanske följa med mig och träffa Alex och hans kompis.

Men men, jag skriver nog senare.
Kram på er allesammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0