mitt liv som parfixare

Jag är snart 17 år. Jag undrar hur många jag fixa ihop under åren jag levt. Många iallafall, sen har jag försökt fixa ihop människor men det har inte funkat, men iallafall. Jag har aldrig tagit mig tid att fixa ihop mig själv med någon, det är alltid någon som får fixa ihop sig med mig. Nu är det slut med det! Från och med imorgon ska jag göra allt för att få den jag vill ha, få det förhållandet att funka och jag ska aldrig mer i hela mitt liv fixa ihop någon med någon annan. Nu får dom människorna fixa det själva. Mitt jobb som parfixare är slut. Bara så alla vet det..


Håll tummarna och önska mig jätte lycka till.

Jag kan ingenting dikta
och ingenting måla
och ingenting säga
som räcker idag...
Men lyssna till vinden
som sjunger sin längtan
och smeker Din panna,
för vinden är jag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0