Morgon

Hej allihopa! Idag har jag jätteont i magen & så mår jag fruktansvärt illa. Kan det bero på allt jag åt igår? Jag får hoppas det så jag inte blir magsjuk.

Igår så var jag, mamma, Björn, Oscar & Weronica på en resturang inne i stan. Mangolian tror jag den heter. Jag tog en buffé med 3 olika buffér i. Sushibuffén var bäst såklart! Jag älskar sushi. Det var riktigt trevligt att äta där. Sen fick jag 400 konor av Oscar & Weronica. Tack så mycket säger jag, pengar behövs! Sen åkte vi hem. Var riktigt trött efter maten. Men jag gick inte och la mig. Jag satt uppe och pratade min MIN ALEX. Ja, och vi bestämde att vi ska kalla varandra älskling. Fett söt han är. Jag älskar honom. 

Idag ska jag hem efter skolan & baka bananmuffins. Ska ju ha lite kalas här hemma imorgon. Hoppas jag får mer pengar, då ska jag pierca mig. Jag ska pierca läppen då. Och idag, då kommer min moster Carina från Dalarna hit. Fett kul. Det var längesen jag träffade henne. I somras tror jag? Om jag inte minns fel nu.

Men nej, nu ska jag sluta skriva för jag måste äta frukost & fixa till mig innan jag ska kila ner och möta Emelie & Anna vid bussen. Men alla läsare, ha en underbar dag nu. Det ska jag iallafall ha. Kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0