Sjuker

Jag är jätteförkyld & har 38 graders feber. Fyfan vad dåligt. Jag som ska ha lite kalas idag. Kommer inte känna smaken på mina bananmuffins som jag gjorde igår, dåligt dåligt dåligt. Men jag ska gå & vila ett tag och ta alvedon & hoppas på att må lite bättre sen när alla kommer. Somnade jättetidigt igår iallafall, redan vid 23:00. Andra fredagar brukar jag lägga mig runt 03:30 på morgonen. Men inte igår, skönt iallafall. Sen gick jag upp 08:00 idag och satte mig i köket med en kopp kaffe. Det var gott. Just nu lyssnar jag på Lasse Lindh, jag älskar hans musik. Jag känner liksom ett lugn i kroppen när jag lyssnar på honom. Han är bäst.

Nu ska jag gå & vila ett tag.
Skriver kanske senare.
Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0