Alexander 'Bighead' Bergström.


Vi började snacka hösten 2006.
Sen träffade jag dig inne i stan med Sandra våren 2007.
Jag var fett fett fett kär i dig, helt sjukt!
Dumpade min kille och allt för dig.
Sen åkte du, jag & Sandra hem till dig och jag var fett blyg och typ undvek dig. Sen började du hålla på med Sandra, och jag blev så jävla arg och ledsen. Så jag drog & sen nästa dag kom jag till dig och så prata vi och så. Sen hördes vi inte mer. Förren november 2008. Känslorna kom tillbaka, smygandes.. jag blev arg på mig själv då. Och nu, nu är du nog en av mina bästa vänner. Jag vet att jag kan snacka med dig om vad som helst, jag vet att jag kan komma till dig när jag behöver hjälp. Tack Bighead, för att du finns för mig.. det betyder verkligen jättemycket. Du har en stor plats i mitt hjärta.


Kommentarer
Postat av: Bighead själv

ingen kan stå emot mig haha, puss gumman!

2009-01-23 @ 23:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0