dunkar ditt hjärta, så dunkar också mitt.

Ganja in my brain take the stress away.
Marijuana take away the stress someday.
The police is after me for sure, but when they catch me I pretend I'm pure.

Lalala *sjunger*. Idag har det vart en jobbig dag. Tänker dock inte säga vad som hänt för jag har tystnadsplikt.
Fick iallafall sluta tidagare pågrundav det. JIPPIE HURRA! Jag har ont i magen & mår lite illa. Men det kan vara för att jag åt för mycket lunch och för att jag har torkat bajs i princip hela dagen. Mysigt värre va!

På morgonen var INGEN ute. Jag ba "ööh har alla dött eller?". Så då gick jag in och där var dom ju. Vilken tur då. Hade rytmik och sång med Annica med småbarnen på morgonen. Lilla Ida var ledsen så jag fick sitta och kramas med henne. Det var otroligt mysigt. Många har vart oroliga idag, och det betyder att dom flesta har gråtit och längtat efter mamma eller/och pappa. Känns så otroligt bra att kunna få en liten liten unge sluta gråta genom att sitta och gunga. Då blir man allt bra stolt.

Sen så ska jag säga lycka till igen till Lillen, som ska byta nyckelhål hela dagen! Haha. Men ja, hoppas det går bra. Puss på dig hjärtat <3

Nu ska jag äta lite kanske, eller göra te. Skriver förmodligen senare.

Jag tackar för kritiken, både dålig som bra.
Men om du ska hata mig är det bäst att du låter det va.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0