jag har känt den känslan förr, men inte som idag

Tycker om dig, dig dig dig!
Och fuck den som säger "är du kär igen?"
Jag är inte kär, än. Jag TYCKER OM. Punkt slut.

Jag ska snart göra en smörgås med skinkost på & kanske en kopp te.
Sedan ska jag lägga mig i sängen och smsa Lillen och sen sova.

Skola imorgon, ska möta Emelie och Anna som vanligt vid bussen.
Och sen på idrotten ska jag & Challie skolka för att säga hej till sötaste Lillen (; puss på honom!

Okej, nu ska jag berätta om igår.

Jag var i Tullinge hos Shiggi, sweety. Vi kollade på film och sen fick jag hålla i hans läskiga orm. Jag har inte ormskräck längre. Tack Shiggi <3
Senare kom Lillen, och vi gjorde inte ett bajs.. satt och dog bara. Fast sen åkte vi och gjorde hemligheter och sen åkte vi tillbaka till Shiggi. Sen kom någon kille till, Kim tror jag han heter.. men jag är inte säker. Sen gick dom ut och jag och Shiggi kollade på Boogeyman.. fett äcklig film! Sen somnade jag. YAAY! Vaknade vid 08:00 och dog för jag hade så tråkigt. Satt i sängen och lyssnade på när Shiggi snarkade till 14:00 ungefär, då vaknade han och så följde han med mig till stationen och så åkte jag hem.

Nu ska jag sjunga lite lite lite till och sedan göra macka och te.
Puss på er alla som läser min blogg, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0