jag ska knulla ditt ansikte jävla fuckface!

A, så bra att du är så jävla tom i skallen att du tror på dina egna äckliga lögner!
Jag verkligen hatar människor som du, som måste ljuga för allt & alla!
Som måste ljuga om saker för att få status.
Jag kommer skylla på dig om din vän L inte tycker jag är något att ha.
Då har du i princip förstört mitt liv, & då lovar jag dig att du inte kommer finnas mer!
Liksom, gå & ät en banan istället för att låtsas vara cool.. orka dig. ÄT BAJS!¨

Jag är så grymt jävla förbannad nu.
A ringde och förstörde resten av min kväll.. TACK DIN FULA APA!
Och ursäkta mig att jag är otrevlig, men du förstör så jävla mycket!
Varför finns det människor som är så jävla tomma i skallen, som tror på sina egna lögner!
I DIN MAMMA ATT DU HAFT SEX MED MIG! Skulle inte ens komma på tanken.. jag sög av dig.
That's it! Jag ångrar det med hela mitt fucking jävla liv! Det var nog det absolut största misstaget jag någonsin gjort. Jag hatar dig, jag hatar dig, jag hatar dig dig dig dig dig! Hoppas du seriöst blir påkörd av tåget!

Nää, tänker iallafall inte föstöra min kväll pågrundav att vara arg på dig.
Ska tänka på något trevligt, som din underbara kompis L tillexempelt. *runkrunk* Dör för han!
Puss & hej. Skriver säkert senare igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0