jag skulle andas i det tomrum som blev över om du lämnade mig nu

Idag, hahaha idag är bara ett stort skratt. För det mesta.
Någon jävla klamydiatant ringde mig en miljon gånger. La på varje gång innan hon snackat klart.
Menmen, jag får ringa Ungdomsmottagningen på måndag & gå dit och testa mig. Så man har det överstökat.

Idag har vi pratat mycket, vi i familjen & släkten.. eller vad man ska säga. Smilegropar & småungar. Väldigt intressant. Man fick ett gott skratt iallafall. Och som man säger ett gott skratt förlänger livet. Det stämmer kanske rätt bra. Jag har vart rätt lycklig på senaste tiden, bara för att jag skrattar mycket tror jag. Jättehärligt!

Snart ska jag nog krypa i säng och se på film. Imorgon blir det middag hos Vivvi, härlig helg jag kommer ha!

Alex bad mig ringa, & jäääääävlar vad full han var! Satt och garva genom hela samtalet. Men gubben, jag gillar dig ändå! Puss på dig hjärtat. Saknar honom lite faktiskt. Var rätt mysigt igår, låg i soffan och snackade och såg på Ginger Snaps. Helt cpstörd film! Men den var rätt bra ändå.. men såg inte på den så jättemycket. Vi pratade mest. Om allt.

Har sjungit typ hela dagen också, så nu har jag ännu ondare i halsen. Synd.. men jag älskar att sjunga. Haha. Och det vet nog hela Solna vid det här laget.

Jaja, kanske skriver senare.
Puss sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0