kärlek är vad jag behöver, men jag hittar aldrig rätt

Blev inte så mycket filmtittande, då jag tydligen hade min brors DVD som han nu har tagit med sig til sin lägenhet. Men mor min är snäll & har lovat att köpa en DVD åt mig nu i veckan. Då ska jag ha filmmaraton.  Känner mig otroligt deprimerad nu. På grund av två saker, den första vill jag inte ta upp här, det andra.. jag är kär. I säkert HELT fel person. Fast jag vet inte, det kanske bara känns konstigt nu.. jag vet inte.. allting är konstigt med mig just nu. Menmen, är man kär så är man.. finns inget man kan göra åt saken.

Nu ska jag iallafall göra saft åt mig själv.
Kram på er allesammans.


Kommentarer
Postat av: Vivi

2009-01-25 @ 20:12:46
Postat av: Vivi

Hej Hjärtat!



Jag läste att du är otroligt deppig. Hoppas att det går över. För du skulle inte behöva vara det. Du är världens bästa. Kanske Alex kände sig dissad i Lördags. Kanske han inte tänkte på att du var upptagen. Du har inte gjort något fel, gumman. Tänkte bara att det kanske är så att han i oförstånd ger tillbaka. Du ska se att allt ordar sig! Och glöm inte att jag också finns för dig när du vill. sköt om dig och ha det bäst // Kram // Vivi

2009-01-25 @ 20:16:49
Postat av: Vivi

2009-01-25 @ 20:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0