kärleken är skön, men kärleken är svår

Du sover som ett barn åh jag saknar att kunna sova så
Du är äger mitt blod och du är slagsmålet jag aldrig kan vinna
Och jag känner mig bara så jävla tom ibland

"
han är nog inte rätt kille för dig"
Men tror du eller ni, att jag inte fattat det va?
Jävla slyntrattar. Ät bajs?

Jag är riktigt jävla irriterad nu, ingenting blir som jag vill. Ohja! Jag är så jävla ego just nu så det är inte sant! Men jag skiter i, jag kanske vill må bra? Mja, precis. Så fuck er om ni ska gnälla..

Som sagt, jag var hos Bighead idag. Och det sas en heldel där. Han sa massa saker, visst jag blev jättesmickrad. Men jag vet inte vad jag ska tro. Finns vissa människor som säger att han inte menar det, andra säger att han gör det men att han inte kommer kunna visa känslor sen. Så helt seriöst vet jag inte vad jag ska tro om det han sa idag. Tror överhuvudtaget inte på någon längre. Varje gång jag litar på en människa, så visar det sig att den människan är falsk. Jag antar det inte finns en enda helt ärlig människa i denna lilla värld. Synd ju, skulle faktiskt behöva en människa som inte går omkring och säger saker man sagt till den, någon som kan vara äkta i allt den säger och gör. Ja ja, jag ska strax sova. Är jättetrött, och mår bajs. Feber och shit! Blir nog hemma imorgon. Sen på kvällen kommer min kusin Hannah & min moster Lena. Middagen med min bonusmamma blev flyttad till lördagen bara för att jag ska träffa Hannah.

Jag har inte ätit något på länge, får spykänsla såfort jag känner matlukt. Men ändå är jag hungrig. Så sjukt jävla dåligt! Hatar att må dåligt, både på insidan och utsidan.

Just nu längtar jag lite till sportlovet, för Daniel som bor i Sandviken kanske ska komma och hälsa på! JIPPI! Fett kul vi ska ha då. Men det är långt dit. Så förbannat långt. Och om cirka 18 veckor är det sommarlov också. Längtar till sommaren som fan nu. Det ska bli den bästa sommaren någonsin har jag bestämt. Turkiet, Dalarna, Forsbacka, Göteborg, Småland & självklart kära Stockholm. Har bestämt att hitta killen i mitt liv då också. HA HA HA! Kommer aldrig att ske, men man kan ju få drömma lite. Men nej, nu ska jag sova faktiskt. Godnatt på er, så hörs vi imorgon förmodligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0