Saknaden efter din luft gnager sönder mina lungor

Gud ge mig sinnesro
att acceptera det jag inte kan förändra
Mod att förändra det jag kan och
förstå och inse skillnaden

Du kanske inte fattar att jag blir orolig när du inte svarar, nehepp. Men det blir jag. Jag blir så grymt orolig, visst du aknske är upptagen. Men att skriva ett sms tar 1 sekund. Om du nu bryr dig om mig, så mycket som du säger... då kan du ta dig en sekund och skriva till mig och säga att du mår bra och att jag inte ska vara orolig. För det är hemskt att vara såhär orolig, jag gillar verkligen dig Alexander. Jag bryr mig om dig, och jag vill faktiskt veta om du mår bra. Känner mig så otroligt dissad, eftersom du inte svarar på mitt sms. Nu börjar man ju tro om du verkligen menade det du skrev igår, eller om du inte menade det. Du var ju trots allt full. Jag tycker om dig, jag bryr mig om dig & det vet du. Puss på dig!

Don't blame me for falling in love with you
You're the one who tripped me.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0