shuuuez

Kom nyss hem från Alex, fett mys!

Skolan idag;
På morgonen drack jag två koppar te.
Sen hade vi svenska, jag blev utslängd pågrundav min "dåliga" attityd. Men egentligen vare bara Maja som hade mens. Hela klassen var typ, KAOS idag. Alla hade mens typ? Nästan iallafall. Sen skulle vi till Gröndal och låna en saga. Men biblioteket där var stängt! Så vi drog tillbaka till skolan och så satt vi utanför matsalen och väntade på Emelies Sven. Hände rätt sjuka saker medans, men om jag inte minns fel så kom aldrig Sven? Men iallafall, sen hade vi engelska.. lika soft som vanligt. Sen BF.. tråååkigt! Sen skulle jag åka till Alex för att bara hämta mitt örhänge, då ringer min bror och vill ha mina nycklar hem för han inte har några. Frös som fan och jag väntade i typ 120 år. Sen äntligen kom min käre broder, jag lämna nycklarna och sprang ner till tunnelbanan! Hann med tåget, kom till Masmo. Mötte Alex mamma och lillesyster påvägen till dom, så jag gjorde sällskap. Alex spela som vanligt, den nörden <3
Vi myste massor. Sen åkte jag hem. Och nu sitter jag här och äter någon slags skaldjurssoppa. Den smakar iallafall.. rätt så bra.

Jag ska snart duscha, känner att det behövs.
Jag kanske skriver mera sen, kram på er sålänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0