skojig skoldag!

Sjuk skoldag idag, hade temadag.. först snackade vi/lekte lekar med en tjej från RFSU. Fett kul, vi lekte typ kondomsallad och sen heta stolen. SÅ JÄVLA KUL! Sen hade vi lunch, inte så lång lunch dock. Efteråt gick vi på en slags föreläsning om droger.. han som hade föreläsningen hette Uffe och man såg på honom att han var total sönderknarkad. Men guuuuuud vad vi skratta när han berätta om allt, han skämtade men var samtidigt väldigt seriös. Han var rätt smart också typ, han sa att inte kommer säga att vi INTE får testa knark och sånt.. det är upp till oss.. aja.. det var iallafall askul.

Jag ska snart städa mitt rum. *SUCK*
Sen ska jag köpa chips och choklad med min moder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0