The sun goes down, and so does I

Idag:
Kom till skolan & var så jävla nervös, dog seriöst.
Det gick över efter ett tag, satt och läste Maskrosungen.
Sen var det BF och jag gjorde inte ett bajs, för jag vägrade.
Sen var det idrott, träffade Lillen en snabbis.. och människan gör mig knäsvag. Så himla fin <3
Sen så gick jag in på idrotten, hade rätt kul. Fotade alla när dom idrottade.
Kanske lägger upp bilder här? (:
Sen var det lunch och då såg jag honom, aawwffff! Jag dog, han gjorde så min lunchrast blev bra.
Lunchen var väl som alltid, det enda som är gott är vitlökdressingen till morätterna.

Sen hade vi målpass, gjorde inte ett bajs.
Sen åkte jag hem för jag var så arg.
Och A, du har kanske förstört mitt liv.
och det är sant som han säger, du ser ut som en enirogubbe.

Jaja, ska lägga upp bilder nu tror jag.


hahaha, bästa bilderna ever ju.
men nu ska jag ner i tvättstugan.
sen ska jag äta mat.
förresten, min bror är hemma nu.
höhöhöh.
puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0