These words are my own, from my heart flow.

Idag har jag blivit kallad för en himla massa saker. Tillexempelt, skitdumskalle, fitta, dumunge, dumma bajs. Ja, herregud.. det är inte lätt när det är svårt. Hade så god jävla lust att dra därifrån, men som tur var så gjorde ett enda sms att jag orkade stanna kvar;

"Hehe, måste erkänna att du fått mitt självförtroende växa :P"
Hur gulligt är inte det då? va va va! Alla vet säkert vem det är ifrån. Från Lillen såklart, awf... sötare kille får man leta efter länge och väl. Tur jag vet vem han är då. Höhö.

Har tvättstuga om 30 minuter. Känns ju bra, eller inte.
Mamma får hjälpa mig. Jag är jättetrött, grinig, fortfarande arg/ledsen sen igår.
Så jag orkar inte mycket nu. Skulle vart skitbra om Lillen va här och myste.
Men han typ ignorerar mig nu, eller så är han vansinnigt seg.. Jag vet inte.

Nu ska jag äta lite, sen göra något.. vet inte vad.
Puss på er alla som läser!

If I wrote you a symphony, just to say how much you mean too me, what would you do?
åååååååh, människa.. du gör mig så förbannat jävla knäsvag! Bli min.. (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0