upp över öronen kär

Jag tror nog detta blir ännu en sömnlös natt. HA HA HA! Sitta här och snacka med Ellinor, som förövrigt är i Göteborg nu hos sin fader. Även om jag är trött imorgon, så ska jag vara världens gladaste. Jag vet inte varför, men det känns som att jag kommer vara grymt glad imorgon. Stackars alla i skolan då! Blir så jävla dryg och barnslig när jag är kär.

Just nu sitter jag här och lyssnar på Guns N Roses, sjukt bra! Jag älskar musiken!
Jag är megajättetrött, men vill typ inte sova? Jag är för lycklig och uppspelt.
FÖR JAG ÄR UPP ÖVER ÖRONEN KÄR!

Okej, nu ska jag sluta skriva och ringa till Ellinor och be henne komma in på msn.
Puss & kram på er alla läsare.


Kommentarer
Postat av: Vivi

Guns N Roses, Var det de som gjorde "lean on me!" (stavning?)

2009-01-28 @ 23:58:27
Postat av: Vivi

Jätteglad att du mår bra i dag!

2009-01-29 @ 00:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0