you have my heart

Jag skippade skolan, kände mig rätt så hängig.
Men lite senare mådde jag lite bättre och drog till Tallbacka och var med Tim & Max. Goa pojkar det där!
Sen vid 12 ungefär så smsa Bighead mig och sa att jag kunde dra mot tunnelbanan, så gjord ejag det och åkte dit. Fett sega Norsborgrågen var i T-Centralen, kom typ en gång i timmen? Fick seriöst vänta fett länge. Sen kom det äntligen ett tåg mot Norsborg. Bighead väntade på mig utanför spärrarna, fett söt. Så drog vi till han och såg på film och bara snackade. Det behövdes verkligen. Vi har vart ovänner rätt länge, så det kändes skönt att prata ut om det som hänt och så. Sen nu är jag hemma, väntar på mamma för jag e fett hungrig. Hoppas vi får god mat idag. Ska be om en tjuga så jag kan köpa chips.

Imorgon är det fredag, ska till min bonusmamma och äta. Mysigt värre!

Tim - "hej, vem är du?"
En kille - "en människa.."
Tim - "aha! jag trodde du va en cykel!"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0