-

I was blindfolded, but now I'm seeing
My mind was closing, now I'm believing
I finally know just what it
means to let someone in
To see the side of me that no one does or ever will
So if you're ever lost and find yourself all alone
I'd search forever just to bring you home,


Tråkig dag idag. Jag har mest bara sovit, & gråtit. Bea & Mickis var förbi en sväng, men dom gick precis. Ikväll ska jag skrämma upp mig med Hemsökta Hus. Det är alltid något!

Imorgon är det skola, på tisdag & onsdag är det praktik.
På torsdag är det studiedag & på fredag har jag utvecklingssamtal 10:00 - 10:30, sen är jag ledig resten av dagen
. Kanske det blir att köpa chinos & vita converse, vill ha det till lördag helst för då är det släktträff. Känner mig inte alls sugen på det, menmen. I have to.

Jag är jättesugen på något, typ godis. Vill ha någonting i käften hela tiden. Det där kan misstolkas. Men jag är jätte godissugen, helt galet! Hade jag haft pengar skulle jag gå ner nu och köpa godis & äta det till Hemsökta Hus ikväll.

Har inte mycket mer att skriva. Så jag antar att jag slutar att skriva för idag.
Ha en fortsatt trevlig kväll allesammans.
Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0