äckelväder idag!

För det snöar här i Stockholm idag.

Det är riktig jävla snöstorm, fyfan säger jag bara. Man vill bara krypa ner i sängen igen och sussa gott.
Förlåt för dålig uppdatering allihopa, jag lovar att jag ska börja sköta mig. Men det är så mycket som händer nu förtiden som gör att jag inte riktigt har tid att skriva här på bloggen.

Har vart grymt mycket med Bea & Mickis, ska kanske ta och sätta in filmer som ligger ute på youtube. Om jag bara visste hur man gjorde! Idag är det förövrigt äckelpraktik. Jag har ingen lust, bara för att det är äckelväder. Men jag måste. Jag kommer somna när jag kommer hem, som vanligt. Och idag är det också BARA 27 dagar kvar till Dalarna och Pontus , fan vad jag längtar efter honom! Känns liksom i hela kroppen. Vill bara vara nära honom, ge han massa kramar och pussar. Längtar ännu mer nu. Fan då. Det är nästan en månad dit. Och bara för att man ser fram emot nånting så sölar tiden. Så jävla jobbigt. Dagarna har ju bara rusat fram, nu sölar dom.

Nej, jag ska äta mina mackor nu och sedan fixa mig.
Längtar redan tills jag kommer hem. Haha.
Men hörni, ha en underbar snöig dag.
Jag ska nog ha det, tror jag.
Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0