Det snöar fortfarande

Ruttet jävla väder idag också. Visst, fint med snö. Men det borde bli vår nu. Förra året var det typ 25 grader i mitten av April. Nu kommer det väl snöa enda in i Maj.

Idag är det praktik som gäller då. Hela jävla dagen. Fyfan vad less jag är på praktiken. Är så trött när jag kommer hem. Men jag ska inte somna idag när jag kommer hem, jag ska vara med Bea. Jag var med henne igår också.

26 dagar kvar tills jag åker upp till min Tuss <33333

Har väl inget mer att skriva förutom att jag är på dåligt humör idag igen.
Jag har skitont i huvudet & i läppen och jag mår illa. Fan för det.

Igår by the way ringde min Pontus :) <333
Känner mig lite glad bara därför idag.
Tycker om dig mycket baby <3

Nu ska jag fixa mig & sedan dra till fucking Sollentuna.

Ha en underbar dag allihopa.
Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0