dryg dag

Jag piercade mig igår, det blev bra. Jag skulle skryta om han som pierca mig för han är tydligen jättekänd i Storbritannien eller USA. Jag kommer inte ihåg vad hon sa. Det var iallafall en "lånepiercare" eller något som är känd. Han kunde ingen svenska & jag var nervös BARA för att jag blev tvungen att prata på engelska med honom. Han använde dessutom ingen bedövning, så det kändes ju när han tryckte in själva nålen i läppen.

Sen när jag kom hem så ringde sötis Pontus <33333
Jag blev glader av hans skratt. Finast äru baby.

På dagen igår, jag var med SnyggBea.
Vi gick till centrum, sen gick vi till Tallbacka & så åkte vi och fikade med Beas farmor.
Sen drog vi till ungdomsmottagningen i Hagalund. Jag ska ta bort min p-stav 23 mars. Kanske.
Jag vet inte om jag vill det, men troligtvis måste jag eftersom jag blöder.

Nu ska jag till dryga skola, med alla dryga människor.
Ha en bra dag allihopa. Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0