Hemma idag.

Blev hemma idag för att jag mår dåligt.
Mår dåligt för att jag förlorar så mycket blod, tror jag. Jag är inte säker, men vad annars kan det vara?
Jag har blödit 7 månader sammalangt nu sen 25 Juni 2008. Och ALLA säger att p-stav är bäst om man vill slippa blödningar och värk? BULLSHIT SÄGER JAG BARA. Se på mig, jag har blödit som sagt i 7 månader sammanlagt och p-staven gör inte ett bajs. Jag ska iallafall till ungdomsmottagningen imorgon och prata. I värsta fall får jag ta ut p-staven och välja ett annat preventinmedel. P-piller funderar jag på, men har även hört att p-plåster är bra. Jag vet inte. Jag e så förvirrad nu så det är inte klokt. Fan. Fan fan fan fan fan! Alltid är det jag som råkar ut för saker. Bajs också.

Jag ska pierca mig imorgon också, yaaay!
Och jag längtar till 6e april, för då ska jag till Vikarbyn.. till min moster & så ska jag träffa min man. Haha.
Pontus <333333

Jag och mamma
har bestämt att hon & jag ska promenera 45 minuter två gånger i veckan. Jag ska nämnligen gå ner i vikt. Jag vill väga runt 57-59kg. Vi får se hur det går, eftersom jag är beroende av chips så kommer detta vara en rejäl utmaning för mig. Men jag ska klara det! Vill inte känna mig som en heffaklump längre.

Nu ska jag sova en stund.
Ha en fortsatt trevlig dag.
Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Vivi

Älskling! Du kommer att vinna över alla! Du är klok och har koll på det mesta. Det har din mamma också. Får jag bjuda på en bantarmiddag snart?



Pussokram // Vivi

2009-03-04 @ 23:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0