jag må vara luggsliten & skev, men aldrig fel.

Igår; Skola, hände inte mycket innan lunch. Men efter lunch var det annat. Först hade vi alla matteprov, det kände som att det gick finfint, men man vet aldrig när det gäller sånt. Sen på engelskan rykte Riday & Kemal ihop & började slåss och ha sig. Jag var den enda av alla andra som stod kvar i klassrummet och undrade vart världen är på väg. Sen när vi slutade så tappade jag min mobil, den flög säkert 5 meter. Men den var hel & fin när jag hittade den under en trappa. Sen sprang jag, emelie, anna & robin upp till Liljeholmen och ville se fajt. Men det var ingen fajt där. Så vi tog bussen hem, jag & anna. I Solna väntade jag på Bea, för hon skulle hem till mig. Hemma hos mig så ringde älsklingspontus <33333 happyface blev jag då. Sen dog hans telefon, men det gjorde inte så jättemycket för jag & bea skulle ner till centrum. Sen gick vi hem till mig igen och jag bytte min pump. Var ett tag hos mig, sen drog vi hem till henne. Hon gjorde potatismos. Sen åkte vi till Huvudsta och träffade Beas lillasyster Mikaela. Jag snodde Mikaelas kompis koskenkorva och drack upp. Den var god. Sen åkte jag hem och åt mat. LAX! <3 Sen ringde pontus mig igen <333 Vi pratade i 1 timme & 36 minuter. Jag längtar till 6e april för då ska jag till Vikarbyn och gosa med han. 30 dagar kvar, men det går fort. Jag och Bea gör ju mina dagar bra, och har man kul så går tiden fort. Sen la vi på och jag somnade. Jag vaknade typ vid 02:30, hade lågt blodsocker och det lyser i köket när jag går upp för att hämta något att äta. Då sitter Björn på en stol där och dansar? Han blev skitskraj när han märkte att jag var inne i köket och stirrade på honom. Sen gick jag och la mig igen. Sen vaknade jag vid 04:30 och då kan jag inte somna om, för Björn sover i gästrummet och en ventil där går till en ventil i mitt rum så jag hör hur han snarkar. Sattepå tv på högsta volym typ, & somnar till det. Sen vaknar jag vid 07:30 och stänger av Tv.

Idag; Jag blev väckt 12:00. Låg i sängen länge och kollade på TV. Idag händer väl inte allt för mycket typ, förhoppningsvis ska Bea sova här! Vi ska försöka fixa dricka och så kommer vi vara ute jättelänge och busa.

Nu ska jag kolla på TV tror jag.
Hoppas ni får en underbar dag allihopa.
Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0