nattligt inlägg

you better shape up, cause I need a man.

Skola idag, suck på det. Jag vill egentligen inte. Känns som alla hatar varandra i klassen, helt seriöst. Jag vill byta skola + linje. Men, jag ska inte göra det. För jag gillar Anna, Emelie, Robin & Michaela för mycket. PUSS PÅ DOM! Snart är det ändå påsklov och då ska jag till min lover i Dalarna, detni! Jag kan inte sova, det vill jag lova. Jag kan rimma mitt i natten. Micket pra, micket pra. Men jag är trött, jag antar att det märks? Jag har bestämt mig för att köpa ljusblåa chinos på Gina Tricot också. Skinnjacka på Veromoda & vita eller svart tygskor på H&M. Det blir najs till våren som ännu inte har kommit till Solna. Jag vet inte mer vad jag ska skriva, så jag slutar nog nu. BAJS BAJS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0