skrivit själv, för några år sedan.

Dina andetag pulserar mot mina
i det perfekta tonläget
och vid var & en av dina blickar
är det som pånyttfödelse för mitt skadade kretskort
min tunga smeker varje centimeter av din hud omsorgsfullt
försöker skriva lyrik på den
och när du somnar vill jag måla kärleksbevis på dina ögonlock
jag undar om jag egentligen märkte när jag föll för dig
det var båda gradvis & plötsligt

men det gick så fort att jag inte hann blinka
du har gett mig livet tillbaka
och sköljer genom mitt system
ger mig chansen att börja om
du får mig att andas igen
och varje sekund i dina armar
försöker jag konservera
och spara förevigt
.


Kommentarer
Postat av: MÄSTERKATTEN

jaså, du skrev den själv? råkade du skriva den samtidigt som de andra bloggarna som även de har texten på sina bloggar? smart som du är har du redigerat den lite grann så att träffarna på google blir färre. smarta jävel.

2009-03-29 @ 18:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0