som när stjärnorna förenas & himmelen stannar.

jag var en sån som tänkte för mycket
på livets mening och vad vännerna tyckte
men kämpade på genom kärlek och bråk
och tog ett steg i taget, för jag strävade mot ett mål


Om livet var en sång
Skulle jag sjunga hela tiden, bara flumma genom livet
Och jag och du, vi skulle kunna alla melodier


jag klättrade uppåt, sakta men säkert
och har nu lärt mig att uppskatta världen
försöker säga saker som är värda att berätta
från egen erfarenhet, har lärt mig en läxa


en sanningens ord, var glad åt de du har

låt ditt hjärta leda vägen för varje steg du tar
lär dig följa din känsla, lär dig följa ditt hjärta
se det goda i allt, och inte döma nån människa
nu är jag hon som jag drömde om en dag
hon som jag var innan jag glömde mitt jag
jag har hittat tillbaks, har hårda minnen kvar
men nu tänker jag hålla lågan brinnandes ett tag
jag andas min luft med eller utan dig
stannar en stund för att avnjuta det
har världen framför mina fötter så jag tar ett steg
sen tar jag fler, som gör mig glad, jag ler


har varit där, har sett döden i ögonen
har varit kär i såna som körde över en

men det är slut på gamla visor, vänder bladet
nytt kapital, ett nytt liv, en bättre dag




Hejhej! Jag sitter här & lyssnar på extremt gamla låtar som har så extremt många minnen. Bra & dåliga.
Idag ska jag vara med Bea, Kenneth & Erik. Vet inte riktigt när dom kommer hit, men någon gång kommer dom väl. Fast jag ska nog möta Bea i Västra Skogen, för jag vill köpa bullar hos Turken På Hörnan. Aprikosbullar, så jääääävla gott! Jag är jättesugen på läsk också, det måste jag ha idag!

17 dagar kvar tills jag ska till Dalarna, jag börjar bli nervös nu. Men jag längtar till Pontus <3 Han skickade sms igårkväll, fast jag sov då. Men iallafall, det märks att han bryr sig om mig. Tycker om såna människor. Jag var ju lite smått ledsen igår, hände lite saker. Så Tussen kanske blev orolig eller något. Menmen, som sagt.. jag ska vara med Bea, Kenneth & Erik senare. Det blir nog kul. Hoppas jag iallafall.

Idag har jag mått illa hela jävla dagen också. Hatar illamåendet, så jävla äckligt. Jag vill ****, för jag är så jävla sugen på det nu. Var ju med Bea och tiggde om det igår, haha. Det gick ju inte så jättebra. Alla var snåla typ. Sen gick jag hem och pangboom rakt ner i sängen & somnade direkt nästan. 

Om åtta dagar är det släktträff, wihu! Jättespännande. Inte. Pallar fan inte. Har ingen släkting som är i min ålder heller, så vafan har jag att göra där. Ska jag sitta & stirra rakt in i väggen eller vad? Vet inte ens vad jag ska ha på mig, har ju ingen kläder som passar liksom eftersom jag blivit så jävla övertjock. Jag måste fan börja träna snart, friskis&svettis. Med Bea by the way ;)

Men nu ska jag städa mitt rum lite grann & sen fixa mig.
Ha en underbar fortsatt dag & en underbar kväll.
Kram på er allesammans. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0